كلمات اغنية حبة عيال سعد الصغير

نستعرض معكم اليوم كلمات اغنية حبة عيال من مسلسل ولاد امبابة في شهر رمضان من غناء الفنان الشعبي المصري سعد الصغير والتي تم طرحها مؤخرا على يوتيوب في 24‏/04‏/2020.

كلمات اغنية حبة عيال مكتوبة كاملة

حبة عيال اتنططوا وطلعلهم حس
جايين علينا بيفردوا اكبر ما فيهم نص

دا احنا اللي ياما عملناهم واحنا اللي فوق طلعناهم
خلاص رجليهم شايلاهم بقالهم صوت وحس حبة عيال

اتلم منك ليه عاملين رجالة كدا ليه
دة احنا اللي ييجي علينا اهله تزعل عليه

يا حبة عيال سناكيح ما بلاش شغل التلقيح
اللي حيقل معانا هنقلبهاله مراجيح

يوووه يوووه يوووه يوووه
اه يا شلة اوانطجية كدابة وفوريجية
ده الناس كلها عارفينكم انت انتوا كدة حلانجية

عليا الحلال دول حبة عيال يوووه يوووه يوووه يوووه

ابعدوا ما تجوش نحيتنا ولا تيجوا على سكتنا
دا احنا اللي بدعنا اللالي ما تصحوا وفوقوا يا حلولي
لا فوقوا وفتحوا وبلاش تتسوحوا

ما انتم شوية سيس وارجل ما فيكوا خسيس
واللي يعلي صوته علينا نعلقه في ميدان رمسيس

يوووه يوووه يوووه يوووه
اياك علينا ترسموا وعلى الله تتكلموا
ولا انتو زي القطط بتاكلو وبتنكروا

اللي القرش معاه جري بتجروا وراه
صدق المثل اللي قال من فات قديمة تاه

إتلم منك ليه عاملين رجالة كدة ليه
ده إحنا إللي يجي علينا أهله تزعل عليه

معلومات و تفاصيل

مسلسل ولاد امبابة
كلمات محسن الشبراوي
الحان رائد المصري
توزيع اسلام شيتوس
انتاج هاي كواليتي | High Quality
سنة الانتاج 2020
الطرح الرسمي 24/04/2020
الفيديو يوتيوب

استماع او مشاهدة فيديو من يوتيوب